woensdag 7 maart 2012

Rommelerei..........

Frutsels , rommeltjes , tuttedingen , meuk of  vondsten , geef ze maar een naam  , ik ben er dol op!!! Af en toe moet ik dan ook weer eens een kringloop binnen om te kijken of ik er nog wat van mijn gading kan vinden . Soms vind ik niets , maar vanmiddag heb ik toch maar mooi 2 consooltjes gescoord ,  ze kunnen nog wel een laagje krijtverf gebruiken voordat ze echt naar mijn zin zijn , maar dat wil niets zeggen.... Als ze straks klaar zijn , kunnen er mijn beertjes mooi  op gaan zitten pronken...... Magda , die met mij mee was gegaan en die ook diezelfde "tik" heeft , had natuurlijk ook weer iets gescoord en samen reden we dan ook dolgelukkig richting huis , met onze waardevolle rommelerei..................

1 opmerking:

  1. Heel goed van je Ellen, misschien zie ik je nog wel eens bij kunst en kitsch. Daar zie je wel meer mensen die op een rommelmarkt ofzo iets kopen wat mooi en waardevol is. Maar jij doet het vast voor de gezelligheid, lekker rommelen!
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>