donderdag 17 mei 2012

Je kunt nog meedoen tot 31 mei 2012

Omdat we inmiddels de grens van 5000 bezoekers alweer ruim gepasseerd zijn heb ik voor jullie een nieuwe give-away.
Deze keer is het een kledingsetje voor een beertje van ongeveer 30 tot 40 cm.
De set bestaat uit een broekje , een kraagje , een vilten pintmutsje en daar heb ik nog een lekker geurzakje aan toegevoegd!!!
WAT MOET JE DOEN!!!!
Als je nog geen volger bent van dit blog , meld je dan hiervoor aan .
Laat een leuke korte spreuk , gezegde of rijmpje achter als commentaar en vergeet je mailadres er niet bij te vermelden , anders kan ik geen contact met je opnemen als je de prijs gewonnen hebt!!!!!!!!!


Verder op deze pagina staan al verschillende  reactie's .

1 opmerking:

  1. Tja...mijn inspiratie op t gebied van rijmpjes en gedichtjes is minder,ha,ha...
    Heb overigens gisteren het kraagje ontvangen van Ans...bedankt!(heb hem wel even in de was gedaan,daar ik het een klein beetje te bruin vond voor de beer,wardoor je dat mooie lichte blauw niet zo goed meer ziet..komt goed;-)....)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>