zaterdag 21 juli 2012

Nieuwe Give-Away...........

                               Lieve bloglezers........
Ik zag dat de teller voor mijn blogbezoekjes zo langzamerhand de 10.000 nadert ,
        dus tijd om iets leuks weg te geven....

Wat moet je doen om deze leuke hebbedingetjes te kunnen winnen ...........
     Als je nog geen volger bent, meld je dan hiervoor aan 
                en laat een leuk of gezellig berichtje achter onder deze blogpost..............

 De set bestaat uit een kaart met een stukje oude kant ,
              een heerlijk geurzakje gevuld met lavendel ,
                  en 2 verschillende labels.............. en alles is met de hand gemaakt.........

Vergeet niet je mailadres achter te laten ,
           anders kan ik je niet bereiken wanneer je de set gewonnen hebt........

Als toetje op de taart...........
    Er zijn maar liefst 2 van deze sets te winnen....... en je kunt meedoen tot 6 Augustus

9 opmerkingen:

  1. WOWWWWWWWWWWWWWWWW allereerst van harte gefelies met je teller op bijna 10.000!!! en wat een gave give away. natuurlijk heb ik deze ook op mijn site gezet in een blogje waarvan hieronder de link....de datum zelf ben ik met vakantie maar mocht het zo zijn dat ik 1 van de 2 gelukkige ben dan zie ik dat vanzelf....vind het pakket erg gaaf!!!

    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/07/ellence-bears-heeft-een-prachtige-give.html

    email: nir-vana@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Proficiat Jenneke , jij bent 1 van de 2 winnaars.
      Stuur me eventjes je adresgegevens en ik stuur de give-away dan zo spoedig mogelijk naar je toe.

      groetjes Ellen.

      Verwijderen
  2. hij pakt de foto van me niet zie ik , ben wel volger lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for the chance to win this lovely prize. I am over from Where Bloggers Create and was looking through your other posts and found this. Thank you so much for the chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hello Maureen,

      Congratulation , you are 1 of the 2 winners.
      Please send me your adress and I will send you this give-away as soon as possible.
      Hugs Ellen.

      Verwijderen
  4. Your work is wonderful I also loved you studio pat beglin N.Y

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellen,

    De 10.000ste bloglezer is bijna een feit,
    mijn hartelijke felicitaties wil ik daarvoor alvast even kwijt,
    als trouwe bloglezer wil ik jou tevens complimenteren,
    een kijkje op jouw gezellige site weet ik altijd erg te waarderen,
    bij deze gelegenheid ook weer een leuke give-away om te winnen,
    hopelijk mag ik deze prijs als één van de gelukkige winnaars innen,
    nostalgische hebbedingen leuk om mee te decoreren,
    of een mooi tafereeltje om te pimpen met een aantal handgemaakte beren!!!

    Vele groetjes van Brigitte
    brigitte@1eye2you.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat kantjes en knopen
    een stukje karton
    en dan maar hopen
    dat het mooi zal zijn
    in gedachten denkend hoe het eens begon
    je knipt en plakt en naait
    zo'n dierbaar kleinood en liefst heel fijn
    met mooie kantjes en plaatjes
    zo sjiek met alles , mmaar verdraaid
    ik zet het op mijn blog
    kan iedereen het zien in plaats het te leggen in mijn laatjes
    ik geniet met volle teugen van dit kleinood
    het is klein fijn maar jouw inspiratie is zo groot
    ook ik ben weer aan het knutselen
    duszit ik weer regelmatig te frutselen
    inspiratie creativiteit het geeft de dag weer zin
    bedankt ellen lieve vriendin

    MJ

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>