woensdag 24 oktober 2012

Nieuwe kleertjes voor de beertjes



De laatste week voor een beurs komt er meestal nog van alles kijken.
Altijd denk je: "Heb ik hier wel kleertjes genoeg" of " heb ik wel genoeg beertjes?"
Ik moet aan de inpakspulletjes denken , fototoestel niet vergeten , zorgen dat er wisselgeld is enz enz........
En als je dan alles aan het inpakken bent dan zie je pas hoeveel het eigenlijk wel niet is.
Dan komt de volgende vraag: Past het wel allemaal op onze kraam?
Je wil eigenlijk alles laten zien en dat moet dan allemaal op die 4 meter kraam uitgestald worden...................
We zullen het wel zien als we vrijdagmiddag de beurs gaan opbouwen.
Gelukkig begint het pas zaterdag , dus als ik wat vergeten ben kan ik het altijd op zaterdag nog meenemen. Dat is het voordeel als de beurs wat dichter bij huis is.
Toch heb ik nog wat nieuwe kleertjes gemaakt de laatste week.
Enkele bloesjes , broekjes en jurkjes , dus er is weer keuze genoeg dames!!!
Nostalgische katoenen jurkjes............
Nopjesjurkjes...............

                                    Bloesjes met bijpassende broekjes.............
                  en......... nieuwe tasjes waar ik een beer in kan doen als deze verkocht wordt........


                   IK HOOP JULLIE ALLEMAAL TE ZIEN OP DE BEURS...................
                                    



 

4 opmerkingen:

  1. wens je hele fijne dagen toe, en een leuke verkoop zou ook wel erg fijn zijn, aan je spullen ligt het alvast niet wat een prachtige dingen heb je gemaakt ♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellen,

    Ik hoop je ook te zien op de beurs!! Ben gewoon zo benieuwd hoe het zal zijn!! Je bent het zo gewend in ahoy dus ik hoop dat het niet zal tegenvallen!! Wat een gaaf idee van die zakken zeg!!! Ik hoop voor je een hele goede verkoop aan de spullen kan het niet liggen want het ziet er fantastisch uit!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ellen,

    Wat zullen de beertjes weer blij worden van deze mooie kleertjes.
    En die zakjes, wat een schattig idee.
    Ik wens je een bere gezellige beurs toe!!

    Lieve groet Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie jurkjes en de tassen zijn ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>