vrijdag 19 oktober 2012

Noena



                     Hallo ik ben Noena , mag ik mij even voorstellen..........
                             en ik wil jullie ook heel graag iets vertellen...........

                 want volgende week dan mag ik mee , ja heus............
                      naar Den Bosch , naar de poppen en berenbeurs............
                Wat zal het daar gezellig zijn.................
                      met al die mensen groot en klein...........
                           Ik hoop jou daar ook te ontmoeten..........
                                 en ook heel veel vriendjes met beren-snoeten..............

                                  
                       Breng jullie goede zin mee en een koffertje geluk................
                               dan kan dit weekend niet meer stuk............
                             Ik zit al helemaal startklaar...............
                                   dus ik zou zeggen vertrekken maar!!!!!!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Noena wat ben jij prachtig zeg en wat fijn dat je mee mag naar de beur. En wat zul je veel bekijks krijgen want je bent echt heeeeeeeeeeeel erg mooi. Veel plezier daar
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ben je sjiek geweldig mooi ik hoop dat je geniet van je trip zal best wel want je ontwerpster weet wat ze wil en dat is altijd goed ik zie je hoop ik nog in den bosch mijn geboorte stad zoniet geniet van je nieuwe thuis gr MJ

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>