maandag 8 juli 2013

Thee & Meer.........



            Vandaag ben ik enkele uren bezig geweest met
                   het aanpassen van mijn blog van Thee & Meer.
           De website die ik had was fiks duurder geworden , daarom
                  heb ik toch maar besloten om deze stop te zetten en
                  alleen met mijn blog verder te gaan,
                  want bloggen is immers GRATIS.......
                  en...... eigenlijk veel leuker !!!
         Omdat ik er toch wel veel tijd aan bezig ben geweest ,
                 zie ik niet meer of alles er duidelijk en overzichtelijk op staat.
         Daarom wil ik jullie vragen om er eens overheen te lezen en
                eventuele vragen , opmerkingen of suggesties aan
                mij door te geven.
          Iedereen al vast bedankt hiervoor !!!!
  
                            www.thee-en-meer.blogspot.com




      

1 opmerking:

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>