donderdag 15 augustus 2013

 
A.s. zaterdag en zondag ben ik samen met mijn moeder
aanwezig met een stand op de poppen en beren beurs in Brugge...
Deze wordt georganiseerd in de Belfort hallen  Markt 7
 
Ik heb gisteren alles ingepakt en
 morgenvroeg vertrekken we al op tijd
zodat we morgen onze stand vast kunnen opbouwen.
Dit scheelt een heleboel tijd op de zaterdagmorgen......
 
 


                                 
                       Deze vrijkaart kun je printen op de site van Niesje Wolters.
                       meldt je even aan als nieuwsbrieflezer en je kunt gratis
                           of tegen gereduceerd tarief naar alle beurzen
                             
                          Dus voor diegene die graag de beurs willen bezoeken.........
                                         De entree is GRATIS !!!!!
        
                                               TOT ZIENS in BRUGGE.........

5 opmerkingen:

  1. Veel succes op de beurs. Maar dat gaat vast goed komen met die mooie beren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I wish you well for the weekend. Enjoy yourself.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellen,

    Jeetje wat gaaf, dat je daar gaat staan ik zou ook zo graag willen maar ik denk dat ik man lief deze keer niet kan strikken om te gaan!! Maar toch wens ik je heel veel plezier goede verkoop en hopelijk vol inspiratie weer terug!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ellen,
    Wij waren van de partij in Brugge en hebben patroontjes gekocht.
    Jouw stand was prachtig vooral het blauwe beertje had ons hart gestolen ;o-)
    Groetjes uit België
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>