maandag 3 maart 2014

Bloemenketting

 
Dit weekend heb ik deze ketting van
vers gipskruid en witte trosroosjes gemaakt. 
Eentje voor mijn moeder en eentje voor mezelf
                          Hij is echt zeer decoratief en past ook heel
                           mooi op een paspop of kleine buste.
                 Deze heb ik dan ook maar eentje gekocht
                    en een mooi plaatsje
                    in mijn huiskamer gegeven.


                Dit zijn de eerste 2 bloemenkettingen die ik gemaakt heb,
                   maar ik denk dat er nog met regelmaat andere
                   zullen volgen want het is zo leuk om te doen....
               En met andere bloemetjes wordt ie natuurlijk
                   telkens weer anders.................

2 opmerkingen:

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>