maandag 28 april 2014

Harmke..........



                  Vorige week, op woensdag op 23 april
                    ben ik geboren en ik ben
                          heel lekker zacht en knuffelbaar.............
               Mijn vachtje heeft een hele mooie poederrose kleur
                               en is kortharig, bijna stoppellig..............
                    Ook in mijn neusje is een draadje van dezelfde
                               poederose kleur verwerkt...........
                     Ik ben ongeveer  35 cm groot.............
                          Nu zit ik gezellig bij de andere beertjes te wachten
                                tot iemand mij adopteert en
                                   die mij knuffelt en verwent
Ben jij dat misschien????

2 opmerkingen:

  1. Your darling bear looks as though he would be good for hugging. Lovely.
    Hugs Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie beer ellen de uitdrukking van zijn kop ehhh gezicht is erg sprekend


    groeten Magda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>