woensdag 2 april 2014

PomPomvrouwtjes.........

 
Lieve mensen..........
Wat is het toch genieten als je zo
heerlijk bezig kunt zijn me je hobby.
De hele dag door kan ik dan ook in mijn atelier vertoeven
en nooit gaat dat vervelen.
Het is dan ook geen straf voor mij,
dat ik nu niet veel naar buiten kan met dit mooie weer
vanwege mijn allergieën in het voorjaar...........
 
Ik ben dan ook heerlijk bezig geweest
met het maken van deze leuke pompomvrouwtjes
van kleine porceleinen poppetjes.
Hiervoor heb ik allerlei mooie oude materialen
 bij elkaar gezocht en verwerkt
en dit zijn ze geworden................
 
                  Voor de rokjes heb ik hele mooie oude kanten kraagjes gebruikt
                             en deze rondom hun ranke lijfjes gedrapeerd.
 
 

                    Verder zijn ze afgewerkt met roosjes,
                               kreukellint, pareltjes en oude kant.





8 opmerkingen:

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>