vrijdag 7 augustus 2015

AIVY



Ook in 2013 en 2014 heb ik al enkele van deze
 pop-beertjes gemaakt, al waren deze wel wat groter als
dit pop-beertje/haasje.
Die kleine porceleinen kopje kreeg ik een tijdje terug
 van mijn moeder en had ik in een van mijn
laatjes in mijn atelier neergelegd.
Afgelopen week kwam ik het weer tegen en ben
ik er maar meteen aan begonnen, want ze blijven leuk
om te maken en zijn ieder keer weer zo lief als ze klaar zijn!! 
Deze heb ik de naam Aivy gegeven.
ik heb haar gemaakt van een pastelkleurig lila viscose
welke een vintage look heeft gekregen.
Ze is ongeveer 18cm groot en heerlijk
zacht (knuffelig) opgevuld.
Zoals je ziet past ze in mijn hand.........
Voor diegene die haar zou willen adopteren, 
ze is te koop in mijn webwinkel
www.ellencebears.nl 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>