zaterdag 15 augustus 2015

RANDJE PER WEEK.......


           Tussen het beren maken door ben ik ook nog altijd bezig
                    met mijn borduurwerk  "Randje per week".
           Dit project vordert gestaag...........
           Elke week worden er 2 randjes geborduurd,
                   alleen liep ik de laatste tijd een enkele randjes achter.
          Deze heb de afgelopen week allemaal ingehaald en nu ben
                   ik dan ook weer helemaal bij.
          Ik heb zelfs nog een gedeelte van de rand geborduurd en
                   daardoor krijgt de merklap toch in een keer een
                   andere uitstraling..........
          Maar het duurt nog minstens tot het eind van het jaar
                  voor hij helemaal af zal zijn.
       






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>