zaterdag 17 maart 2012

Het zit er weer op...........

De beurs in Den Bosch zit er weer op......
Het was er erg leuk en gezellig, maar het was ook erg vermoeiend. Mijn voeten doen zo zeer, dat staan geen optie meer is. Na 4 dagen staan en lopen heb ik het helemaal gehad en ik probeer om ze nu wat rust te gunnen. Ik had al een paar andere schoenen mee genomen, waar ik dan vanmiddag ook gretig gebruik van heb gemaakt, na eerst een tijdje op mijn sokken te hebben gelopen.
Dit was trouwens eventjes heerlijk, konden die brandende voeten even genieten van die koude betonnen beursvloer.
Ik denk dat het niemand is op gevallen en mocht het wel zo zijn, so what!!!
Op naar volgende week..... de berenbeurs in
Hasselt, dit is een 2 daagse beurs en altijd super gezellig en daar zie ik dan ook weer naar uit!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>