maandag 3 september 2012

Foto's Heem-markt

Wat was het er gezellig!!!!  Het mooie weer speelde hier natuurlijk wel een grote rol in , maar we hadden ook een erg enthousiast publiek .De stemming zat er goed in . En een markt voor je eigen dorpsbewoners is natuurlijk altijd al leuk .
De meeste mensen ken ik wel en ze bleven dan ook gezellig eventjes staan om een praatje maken............
De markt was om 17.00 uur afgelopen , maar er was nog niemand die aanstalte maakte om op te gaan ruimen , dat zegt eigenlijk al alles !!!!
 Mijn teddyberen waren er natuurlijk aanwezig..........
 En ook de berenkleertjes en de diverse labeltjes..........
 Dit was mijn buurvrouw op de markt , zij is de eigenaresse van La Romanze woonwinkel in ons dorp..........
 De kransen....................
Want ook de High-Tea met workshops en de inloopavond op Dinsdag 2 Oktober 2012 heb ik daar natuurlijk onder de aandacht gebracht..........................
Voor herhaling vatbaar , zou ik zeggen!!!!!!!!

1 opmerking:

  1. Hele leuke foto's.
    Wat hebben we het leuk gehad op de markt, het mooie weer, de enthousiaste mensen, alles was geweldig. Inderdaad voor herhaling vatbaar.
    Bedankt voor de gezelligheid !!
    Warme groeten van je markt buurvrouw. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>