donderdag 24 januari 2013

Kledingsetjes voor Oud-Turnhout



                                Brrrrr.......... echt bitterkoud is het !!!
                     Ik ben net eventjes een paar boodschappen geweest ,
                                    maar voor de lol hoef je nu niet op uit te gaan .
                                             Wat is het koud zeg !!!!
                       Ik ben deze week toch niet erg veel buiten geweest ,
                               omdat ik nogal wat tijd achter de naaimachine
                          heb doorgebracht en diverse nieuwe kledingsetjes heb gemaakt .

A.s. zondag 27 Januari sta ik met een stand op de beurs
in Oud-Turnhout in Cultureel centrum De Djoelen
Het adres is Steenweg op Mol 3 in België .
Deze beurs is geopend van 10.00 uur tot 16.00 uur.

En dan wil je natuurlijk wel weer wat
leuke kleertjes voor de beertjes bij je hebben .

 
Nu maar hopen dat het allemaal door kan gaan ,
want ze voorspellen zulk slecht weer 
voor a.s. zondag...........
 
Anders nemen we ze volgende week zondag
naar mee naar de beurs in Arnhem / Doorwerth
in het Golden Tulip hotel.
Want ook daar ben ik met een stand aanwezig .
De beurs is open van 11.00 uur tot 16.00 uur
en als je nieuwsbrieflezer van Niesje Wolters bent
krijg je de entree voor allebei de beurzen gratis!!!!!!
 
Ben je nog geen abonnee meld je dan hiervoor aan
 
 
 




1 opmerking:

  1. Dit zijn zo een prachtige kleertjes!
    Wat kan jij goed overweg met de naaimachine!
    De mensen zullen stil staan bij je stand,
    het wordt een groots succes denk ik!
    Nog een gezellige avond, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>