zaterdag 2 februari 2013

Net klaar.......

 
Eindelijk klaar.............
Ik ben bijna de hele dag bezig geweest .........
Morgen is de beurs in Arnhem / Doorwerth en ik heb
allemaal nieuwe verpakkingen gemaakt
voor de pakketjes.
Deze zaten in cellofaan verpakt maar dat schuift zo enorm , dat ik er
vanmorgen toch maar aan begonnen ben om deze zakjes
te maken.
Maar dan denk je dat je dat in een paar uurtjes
wel even doet..........maar
zoals je weet, dat kost altijd meer tijd dan je denkt.......

En omdat ik ze persé morgen graag mee wil nemen ,
heb ik er maar aan door gewerkt tot ze klaar waren .
Nou dat was om 22.00 uur. 
De beurs begint morgen pas om 11.00 uur en duurt tot 16.00 uur.
Dwz. dat we niet zo belachelijk vroeg op hoeven te staan ,
maar pas om een uur of zeven , dat gaat wel.
 
Meer info over de beurs vind je op www.niesjewolters.nl
 
 

3 opmerkingen:

  1. You are like the story Rumple Stiltskin, who worked all night. Your bags are so special.
    Hugs Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit, daar heb je vandaag vast veel lieve reacties op gehad!
    Tineke bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer prachtig uit zeg.
    Succes en much fun op de beurs
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>