zondag 24 maart 2013

Buren.... .....



          Vandaag ben ik gezellig samen met mijn moeder een middagje
                                      naar Buren geweest.

                               
              Buren is een klein vestingstadje in de Betuwe en hier zijn
                    allemaal van die gezellige en leuke winkeltjes .
                Je vind er verschillende leuke brocante zaakjes , een chocolaterie
                     een bloemist , woonwinkeltjes een oude snoepwinkel
                            en natuurlijk gezellige terrasjes. (bij mooi weer)

 
De chocolaterie verkoopt heerlijke slagroomtruffels
en elke keer als ik in Buren kom ,
gaat er wel weer een zakje mee naar huis .

Robin Living is een van mij favoriete winkeltjes .
De eigenaresse verkoopt leuke brocante en andere woonaccessoires
waaronder een ruim assortiment van Jeanne D 'Arc living .

De Verleiding is een heel leuk klein winkeltje met brocante
hebbedingetjes en sieraden .
 

 
Koffie en Kunst
Hier kun je gezellig een kopje koffie of thee drinken
in een winkeltje met kunst , brocante en nieuwe leuke spulletjes .
 
Ik heb hier vanmiddag een hele mooie oude kristallen kan
 gekocht waar ik super blij mee ben .
De kan heeft een prachtige geschulpte rand en is
eigenlijk een waterkan , maar ik vind het altijd zo leuk
om in deze soort kannen een gezellig bosje bloemen te schikken .


 
Er zijn natuurlijk nog meer leuke zaakjes ,
zoals De Paauw, hier vind je ook leuke brocante spullen .
En dan is er nog Galerie Moen......
Een bloemistenzaakje met ........brocante !!
Jammer genoeg waren vanmiddag niet alle winkeltjes geopend
Ik denk dat ze weinig publiek verwacht hebben i.v.m.
het koude weer .
Maar desondanks hebben we toch een leuke middag gehad.
Want Buren is op zich al een heel mooi sfeervol plaatsje met
hele leuke huisjes en straatjes . 
Dus als je op een zondagmiddag eens niets om handen hebt ,
rij dan eens naar Buren en doe ze daar dan maar de groetjes van mij .
 

 
 

3 opmerkingen:

  1. buren is leuk.....vestigings stadje....mooie winkeltjes en wat voor mooi's heb je gescoord

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ellen,

    Het lijkt me inderdaad een leuk en gezellig plaatsje met leuke en nostalgische winkeltjes. Een goede tip om eens een keertje met ons mama naar toe te gaan....samen een gezellig dagje uit!!!

    Lieve groetjes van Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How I would have loved to exp;ore those shops with you. I love your water jug.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>