woensdag 14 augustus 2024

HENRIETTE


 Beer Henriette.

Een beer van 45cm groot met 2 verschillende uitstralingen door een andere aankleding.

Deze beer heb ik gemaakt voor mijn nichtje.                                                                                                     De kleding heb ik gemaakt uit het bruidsmeisjes pakje wat gedragen is door het bruidsmeisje op haar bruiloft 25 jaar geleden.                                                                    Van het bovenstuk van het bestaande pakje heb ik een jurkje gemaakt en van heet kraagje dat op het jurkje zat heb ik het hoofdkapje gemaakt                                                   Van het broekje wat eronder werd gedragen heb ik het pakje gemaakt.  Ik heb eigenlijk alle materialen die ik ter beschikking had zoveel mogelijk hergebruikt. 
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>