maandag 17 december 2012

Give-Away

Eerst wil ik jullie allemaal bedanken voor het meedoen aan de give-away.
Het is altijd weer leuk en spannend om te zien welke lezers hier aan meedoen. je leert er altijd weer nieuwe lezers door kennen en je komt daardoor ook weer op nieuwe blogs terecht.
En wat je dan allemaal tegenkomt!!!
Wow zeg..... wat worden er toch veel mooie spulletjes gemaakt door iedereen.
Helaas is het is mij gisteren niet meer gelukt om jullie te laten weten wie de winnaar is geworden van het gebreide jurkje.
Maar bij deze kan ik jullie vertellen dat het Mery is geworden. Gefeliciteerd!!!!
Dus Mery, als je dit leest , stuur mij even een mailtje met je adresgegevens , dan stuur ik het jurkje heel snel naar je toe!!!
Lieve groetjes voor jullie allemaal!!!!!!

7 opmerkingen:

  1. lieve ellen dank je wel voor deze prachtige kans en natuurlijk kom ik mery dus even feliciteren met haar prachtig jurkje

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor de felicitatie jenneke en julia,ik begrijp wel niet zo goed wat julia bedoeld ,maar ik zal het maar op gefeliciteerd houden. ik ben er heel blij mee dat ik gewonnen heb. gr mery

      Verwijderen
  2. Поздравляю победительницу!Спасибо за розыгрыш)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw heb ik echt gewonnen, of deed er nog een mery mee ,als ik het ben,vindt het echt super leuk ,maar ellen ik kan nergens een email van je vinden om mijn gegevens naar je toe te mailen gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ellen het jurkje is vandaag gebracht door de postbode ,dankje wel in het echt is het nog mooier dan op de foto ,kijk maar even op mijn blog daar heb ik een foto gezet lieve groet van mery

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>