donderdag 6 december 2012

Kado-Idee.............


                 Deze leuke bewaarpotjes, kado-potjes of geurpotjes,
                    het is maar net wat je ermee wil doen,
                           heb ik gemaakt van lege conservenpotjes.........

                      Ik heb ze gevuld met losse lavendel en rozenpotpourri.....
                          De dekseltjesheb ik geschilderd met witte latex , maar het kan
                                    ook met kalk of krijtverf.....
                Daarna heb ik er  met een priem in het midden een gaatje in gemaakt
                                     waar je het glazen kastknopje door bevestigd..............
                    Aan de voorzijde kun je nog een leuk etiket plakken ,
                     en nog wat versieren met een lintje en een kantje
                                 en dit is dan uiteindelijk het resultaat...........
                                         Ze zijn best wel snel gemaakt..............
en ook erg leuk om een klein kadootje in te verpakken..................
 


4 opmerkingen:

  1. Origineel en mooi gemaakt!
    Zou ik ook wel willen als een cadeautje, perfect!
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi weer !!!!!!!!!!!!!
    Lieve groet Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij kan ook van alles iets leuks maken, wat een leuk idee weer!
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie !!!!!

<bgsound src="http://youtu.be/LDfS4UAGkA0"></bgsound>